Cryptocurrency

Elon Musk, Semafor allegations dig ‘conflict of interest’ rabbit hole

Hull Invest

On November 18th, global news company Semafor issued a statement, “For no particular reason, you can also follow us,” listing a number of social media platforms.

On November 23, Elon Musk replied to that tweet, claiming that Semafor is owned by Sam Bankman-Fried (SBF) and that there is a “massive” conflict of interest in Semafor’s report. .

In response to Musk’s allegations, Semafor editor-in-chief Ben Smith acknowledged the investment from SBF, but claimed that this information was disclosed whenever Semafor covered SBF content. Smith claimed that Musk and “many others” received investments from SBF.

Technical analyst Duo Nine also participated in the discussion and provided input.

As the public debate steadily became more engaging, entrepreneur and futurist author Steve Factor highlighted a video produced by famed internet detective Coffeezilla that questions Bloomberg’s integrity.

At the end of the video, an interview with Marco Hodis reveals that Bloomberg journalists had access to the FTX scam story in early July, but withheld it because it was “bad for business.” .

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button